Sunday 18 August 2019

Happy Birthday Wishes,Quotes, Messages in Urdu

Happy birthday wishes in Urdu :In Our Friends Circles and Relative Circles there is Always a Birthday of Someone. So We Need to Wish that People and make Their Day of Birth. Birthday is a Day when They Enter the World and People Celebrate that Day. Guys Here is the List of Happy Birthday Wishes 2019 for Brothers, Sisters, Friends and Relatives.

Related  Articles


Happy Birthday Wishes In  Urdu

Happy Birthday Wishes In Urdu 


Happy birthday  wishes,Quotes,SMS in Urdu is to wish your know person . With this article  you can wish them for happy birthday in Telugu. Make a good  for your b'day friend  . Make his b'day best ever  before  with birthday wishes in Urdu and birthday Quotes in Urdu and birthday SMS in Telugu. These are happy birthday wishes in Telugu.



ہمارے دوستوں کے حلقوں اور رشتہ دار حلقوں میں ہمیشہ کسی کی سالگرہ ہوتی ہے۔ لہذا ہم چاہتے ہیں کہ لوگوں کو اپنی پیدائش کے دن زیادہ سے زیادہ رقم بنانے کی ضرورت ہے۔ سالگرہ ایک دن ہوتا ہے جب وہ دنیا میں داخل ہوتے ہیں اور لوگ اس دن کو مناتے ہیں۔ دوستوں ، بھائیوں ، بہنوں ، دوستوں اور رشتہ داروں کے لئے سالگرہ مبارک مبارک 2019 کی فہرست ہے۔
نیک خواہشات [سالگرہ] سالگرہ۔

 سب سے اوپر 10 سالگرہ کی مبارکباد 2019۔

سالگرہ مبارک ہو آپ کو زمین کی سطح پر یا جہاں کہیں بھی کہیں بھی کہیں زیادہ شاندار اور شاندار سال کی مبارکباد۔ برکت ہو۔
    ایک ایسے شخص کو سالگرہ مبارک ہو جو پرکشش ، باصلاحیت اور مضحکہ خیز ہے ، اور مجھے اپنی بہت یاد دلاتا ہے۔
    میری سالگرہ آپ کے لئے خواہش مند ہے کہ آپ زندگی سے پیار کرتے رہیں اور خواب دیکھنا کبھی نہیں چھوڑتے۔
    خوبصورتی اور خوشی آپ کو صرف خاص دن ہی نہیں ، بلکہ ہمیشہ آپ کے آس پاس رکھ سکتی ہے۔ میری سالگرہ کی نیک خواہشات
    آپ کی سالگرہ اپنے آپ میں ایک حیرت انگیز موقع ہے۔ لیکن میرے لئے ، اس خاص دن پر مجھے اللہ کا شکر ادا کرنے کی اجازت ہے جو آپ کی دوستی کا مطلب ہے۔
    میرا سب سے اچھا دوست دنیا کی بہترین سالگرہ کا مستحق ہے ، اور میرا مقصد یہ ہے کہ وہ آپ کو دوں۔ سالگرہ مبارک ہو ، اور منانے کے لئے تیار ہو جاؤ! جیسے ہی ہم ساتھ ہیں پارٹی شروع ہوتی ہے۔
    اپنی سالگرہ کے موقع پر ، میں ان سب وقتوں کے بارے میں سوچنے کے لئے کچھ وقت نکالنا چاہتا ہوں جنہیں ہم نے ایک ساتھ مشترکہ کیا ہے۔ میں اپنی تمام مہم جوئی اور ان کاموں کا شکرگزار ہوں جو ہم نے بطور دوست کیا ہے۔ میں آپ کے ساتھ اور بھی بہت سی یادیں بنانے کا منتظر ہوں
    ہماری دوستی کے بارے میں بہت سی چیزیں ہیں جو مجھے پسند ہیں۔ آپ کی سالگرہ کا دن آپ کے خاص دن کو منانے کا بہترین وقت ثابت ہو گا ، اور یہی سب کچھ ہماری دوستی کا مطلب ہے۔ میں آپ کو کتنا خیال رکھتا ہوں یہ بتانے کے منتظر ہوں
    سچی خوشی آپ کے دل کے اندر سے ہی آتی ہے ، لیکن آپ کو پہلے اسے اپنے اندر جانے دینا چاہئے۔ سالگرہ مبارک ہو
    کچھ لوگ عمر کے ساتھ سمجھدار ہوتے ہیں۔ کچھ لوگ عمر سے مالدار ہوجاتے ہیں۔ لیکن ہر ایک عمر کے ساتھ بڑا ہوتا ہے۔ دوسرے دو اور سالگرہ مبارک ہو!


No comments:

Post a Comment

Happy birthday Quotes

Happy Bday HD Images Wishes Quotes: Birthday only comes once a year. It is the day which is so special for the celebrant.  It is also a ti...